Idd Edwin.. zo dacht ik net zo ... De 2200 was al mooi om te zien , maar dit slaat echt alles .
Knap staaltje werk .. Ben er zelf ook eens mee begonnen of in iedergeval geprobeerd maar mij lukt het niet echt zeg maar. Maar blij om te zien dat iemand anders het heeft opgepakt.
Verder heb ik een alpha probleem, van de buitenkant zie ik door de ramen de andere zijwand niet, als iemand een oplossing weet zou dat geweldig zijn! Gr, Citypendel
Dat kan ik misschien wel, maar ik kan het zo net vanaf hier bepalen wat de fout zou kunnen zijn.
Trainz Versie: 2007
Hey Gert,
Bedankt voor de video. Ik heb zelf totaal geen verstand van geluid maken of veranderen in trainz, maar voor diegene die dat wel kan is dit een super filmpje denk!
Het geluid wat ik er nu in heb zitten is EN57Enginesoundv2 <367236:53010:2>.
Ik vind het geluid veel meer weg hebben van een DD-AR, plan V heeft een zwaarder geluid en kraakt veel minder, dat gekraak en gepiep hoor je wel bij de overgangen van DD-AR, dus iig een mooi geluid wat ik in een DD-AR kan zetten Verder prachtige interieurs!
ik kijk uit naar die 2200 van je ziet er al prachtig uit. ben zelf een groot fan van de oude diesel locs en treinen ben zelf nog opzoek naar een gratis 500/600 en een 6400, ik weet dat amazing mike een 500/600 heeft maar deze is payware... iemand een suggestie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen