Ik heb wel een tip: lekker zelf maken Als je zo'n mooie tram kan maken, moeten de panto's ook lukken, animeren moet je je even in verdiepen maar is niet perse heel moeilijk. Zo'n leuk ingewikkeld dingetje geeft veel voldoening om te maken. Mijn mat'54 panto's ben ik ook heel blij mee, want die gaan omhoog even pauze en dan weer verder, in het echt gaan ze ook niet in een ruk naar boven, was een leuke uitdaging.
Zekers, die komen mij ook bekend voor! Wat Edwin zegt kan ik beamen, maakt het plaatje helemaal af! Zelfs een tijdelijke niet beweegbare zou al goed zijn
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Jullie hebben gelijk, een eigen (animerende) pantograaf zou tof zijn! Zodra deze drukke periode (drie 6-ects-mastervakken is wat zwaar) ga ik het proberen zelf te bouwen!
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Momenteel bezig aan de Meettram 1315 (met dank aan Corné voor reskin):
RutgerSHM schreef:
Hoop dat het die 6 ects waard zijn[...]
Zeker wel. In de bachelor kon je vrij makkelijk die 6 ects scoren, in de master dien je toch meer in te spannen. Helaas allemaal van die groepsopdrachten, met vaak van die meelifters, zo irritant! Eerste tentamen is al nagekeken, die 6 ects zijn binnen!
pcc1186 schreef:
@Aron De pantograaf van de 1165 is gelijk aan die van GTL's (Maar de pantograaf die op de 1210 zit is anders; http://www.hovm.nl/nieuw/PCC1210.php)
Bedankt voor de tip. Ik zal die van GTL erop zetten (of zelf nog proberen te bouwen).
Bedankt voor de aanmoedigingen. [strike]Helaas is er een fout in het bestand of zoiets opgetreden, waardoor 3ds max continu crasht. Het is me niet gelukt om de fout te kunnen opsporen (3ds max geeft helaas niet duidelijke of soms zelfs helemaal geen foutmelding). Om deze reden kap ik (voorlopig) met dit model.[/strike]
Via een omweg is het foutje alsnog geëlimineerd. Het save-bestand bleek corrupt geraakt, door een corrupt onderdeel. Door slaapproblemen heb ik wat doorgewerkt aan het BN-model:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen