Leuke Klaas! En die Koploper ziet er ook tof uit! Ik heb er zelf ook vier geskind en ik weet wat een ----CENSUUR---- werk dat is, maar zodra je die kop één keer goed hebt is het een makkie Leuk bezig!
Leuke Klaas! En die Koploper ziet er ook tof uit! Ik heb er zelf ook vier geskind en ik weet wat een ----CENSUUR---- werk dat is, maar zodra je die kop één keer goed hebt is het een makkie Leuk bezig!
Inderdaad, de kop duurt het langst. Maar zodra je die kop één keer goed hebt is het een makkie zoals je zegt, en dat klopt helemaal.
Work in progress (Railion 6451 winterwegsleep loc): Was 5 minuten werk, maar hij is wel leuk.
Wat je niet allemaal kan doen als je een geneusde knie hebt, is onvoorstelbaar... Ik vind ze zelf wel geslaagd maar wil graag jullie mening voor ik ze ga releasen.
Die zien er goed uit Maurice! Alleen mis ik een nummertje op de DBS loc
Helemaal niet opgelet... Zo beter? Helaas staat er bovenop de huif van de loc het DB logo. Maar door de mapping van de loc kan het bijna niet anders. Vinden jullie dit erg vervelend?
Niet zoveel interesse in de BR 186? Maakt ook niet veel uit, ik zie vanzelf wel wanneer er genoeg belangstelling is om ze te releasen. Doe het trouwens voor mezelf, dus ik ben niet teleurgesteld hoor.
Dan maar wat anders, namelijk een GTW: Het enige min puntje van deze trein is dat het logo op de kop bak aan een kant gedraaid zit, vanwege de mapping.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen