Nou papierbouwer... dat ziet er voortreffelijk uit. Hier mag de standaard "hondekop" van trainz zich niet aan meten. Voor mij persoonlijk is dit echt een verrijking voor Trainz. Succes Walter
Nou papierbouwer... dat ziet er voortreffelijk uit. Hier mag de standaard "hondekop" van trainz zich niet aan meten. Voor mij persoonlijk is dit echt een verrijking voor Trainz. Succes Walter
Niks aan toe te voegen. Die hondenkop moet er maar eens komen.
papierbouwer schreef:
Leuk om te zien dat er nog steeds mensen geïnteresseerd zijn! Ik ben vandaag naar aanleiding van je bericht weer eens verder gegaan:
Ik heb sinds heel erg lang weer eens wat gedaan aan de plan E's. Als ik terugkijk zie ik echt hoe slecht ze eigenlijk in elkaar zitten... Maarja wat wil je als eerste projectje op de middelbare school. Dus GMAX weer geïnstalleerd en de plan E weer ietsjes moderner gemaakt, texture iets verbeterd en geprobeerd ze werkend te krijgen in TS2019... Kan nog vele malen beter, maar deze kleine verbeteringen maken het rijtuig al erg veel beter al zeg ik het zelf... Kijken of ik hem dit weekend weer iets kan maken..
Hoi iedereen, Ook ben ik eens verder gaan stoeien met de hondenkop. Het is toch maar eens tijd dat daar vorderingen in komen. Het in trainz krijgen had nogal wat voeten in de aarde, maar het is bijna helemaal gelukt. Alleen nog oplossen waarom hij de map niet als een .pbrmetal herkent...
hier en daar een beetje bij kneden en voila. er zijn er veel die nog niet zover zijn gekomen. zoals Jeroen al zei, je heb niet het gemakkelijkste treinstel gekozen. verder veel succes.
Hi Jeroen, Ik heb even een screenshot gemaakt in dezelfde richting als de foto die jij hebt opgestuurd. Om het vergelijken makkelijker te maken, heb ik ze door elkaar gemonteerd. Heb je misschien wat specifieke feedback waarin je mijn kopvorm anders zou willen zien?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen