ik mis het volgende kuid <kuid:75834:24953> ik heb de ns seinen pakket en het extra pakket geinstalleerd maar ik krijg een vraagteken bij alle ns vertekseinen omdat ik deze kuid mis..
Supergaaf Gert! je levert de kwaliteit waar we als van oudsher bekend mee zijn! Top. Blij dat je weer back on track bent. Een kleine vraag aan de meester: Waar komt zo'n sein, met bijzonder gevaarpunt voor in Nederland?
Trainz Versie: 2009
Koos schreef:
Supergaaf Gert! je levert de kwaliteit waar we als van oudsher bekend mee zijn! Top. Blij dat je weer back on track bent. Een kleine vraag aan de meester: Waar komt zo'n sein, met bijzonder gevaarpunt voor in Nederland?
Groet,
Koos
Ik ben dan wel niet de meesterbouwer die ik hier voor ook een compliment geef voor de mooie nieuwe seinen maar ik wil wel even Koos een antwoord geven. Als een "Bijzonder Gevaar Punt" worden in Nederland iedere aansluiting van spoorlijnen en iedere beweegbare brug aangemerkt.
Dus voor de dudelijkheid: een station waar wissels liggen, denk bijvoorbeeld aan Delft, Helmond of wat groter Den Haag HS Utrecht CS zijn BGP. Een station zonder wissels, strikt genomen is dat een halte zie bijvoorbeeld Dordrecht-zuid, is geen BGP, verder een aansluiting van sporen zoals bij Herfte, lijn Zwolle- Emmen sluit aan op de lijn Zwolle-Meppel is een BGP.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt Koos.
Groeten, Hans.
*edit typfoutje*
Laatst bijgewerkt door hanstreintje op 17 sep 2012 22:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Daar heb ik zeker veel aan Hans. Dus feitelijk heb ik heel vaak de verkeerde seinen gebruikt bij stations, omdat deze immers nog niet bestonden. Werkelijk een belangrijke en mooie aanwinst van onze Gert. Hans, bedankt voor het meesters-antwoord.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen