ja ja Gert, van jouw wist ik dat toch ben nu bezig met de fundering voor de Moerdijkbrug. maar hoever staat jij met de renovatie van perronoverkapping rtd. vr.gr willem
Renovatie? Ik heb alleen de textures wat aangepast .. moet nog wat doen,maar ook ik heb de laatste tijd haast geen tijd . Druk met werk de hele week ( ben de hele werkweek van huis) en sweekends wacht ook een vriendin die wat tijd wil ...
dus daar gaat de trs tijd..
Maar als ik zover ben zie je vanzelf een mail van me..
zoo wat dacht je wat, ben ik daar een beetje werk aan het opnemen, kom de keteringtrein voor een versnapring te verzorgen. (bedankt Bergerac) daar wordt je toch vrolijk van hee. zo, maar even omgelopen naar de andere kant, nu kan ik m'n broodjekroket uit de wind oppeuzelen
betreffende werkzaamheden zijn verschillende beginportalen Moerdijkbrug Brabandse zijde uitproberen/testen. gr willem
Ps. in het weekend heb ik een viendinopvang, er is nog plaats kennen de mannen train(z)en.
Heren van vaud afdeling. er is een upload met de verkeerde naam geplaatst. in plaats van "perronbrug Bussem Zuid" is de naam "Baarn" gebruikt. ik weet het dat was dom kunnen jullie dat verbeteren. vriendelijk bedankt, willem
ik ga voor die ouwe, die is een stukkie gemakkelijker hihi. maar zou graag wat meerdere foto's met details willen hebben, maar zou later wel eens verder spitten. eerst proberen wat gmax materialen van de schijf proberen te halen zoals, perronbrug Dordrecht, perronbrug Lage Zwaluwe, perron overkapping Rotterdam en de Moerdijkbrug. met de laaste ben ik nu mee bezig, maar moet wel het weer meezitten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen