Trainz Versie: TANE
Hallo
Zo druk aan het knutselen geweest. De bovenleiding spline wil op zich nog wel maar het werkt alleen als je een grote boog radius (van de rails dus) gebruikt. Als voorbeeld hier op de screens is een radius van 500m gebruikt. Dan sluiten de spline delen al niet 100%. Het is trouwens een spline van 40m. Als ik de "bendy" op 1 zet in de config dan wordt de helft van de portaal niet weergegeven en tevens worden de draden ook gebogen. De helft van de portaal dat is het deel wat boven de x-as (in gmax topview) uitsteekt.
Maar volgens mij is dit de enige manier op de spline te maken omdat de knikpunten bij de hangers moeten zitten. Als ik de mast onder de x-as schuif dan krijg je een rare knik in de draden als je een nieuwe spline sectie plaatst in trainz. Zie gele pijl bij het 2e gmax plaatje. De splines beginnen tenslotte bij y=0 t/m bijvoobeeld y= -40meter.
Ik weet dus geen andere oplossing.
Hier zie je het extra stuk draad wat nodig is als je de mast onder de x-as zet.
Whoow Olaf, die oude weg heb je mooi gedaan! Die tweede weg, laat je de texture zo vaak herhalen? Volgens mij kan je dat egaler doen heeft een mooi effect lijkt me...
Trainz Versie: TANE
hallo
In de volgende set zit een Din portaal 2 track 40m spline. Deze is speciaal voor bochten gemaakt.
Hier is de overloop van de kabels te zien naar mijn eerder uitgegeven spline.
In deze set zitten ook 2 kabels met elk 1 "bocht" in de kabel. Deze zijn nodig om van de DINport2t40m naar de DINport2t2B.7 spline te gaan. Tevens is er een losse portaal die nodig is aan 1 kant van de spline.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen