Wat een heerlijke set! Niet te zwaar en de variatie in kabels is echt verrijkend! Heb al een klein stukje voorzien van deze set, werkt toch net zo makkelijk als de set van Olaf, alleen moet je ff zoeken welke draad aan welk portaal hoort, maar na een kwartier had ik de codering door.
TOPPERTJE!
Groeten Edwin.
Edit: Ik mis alleen nog wel de meer dan tweesporige BKportalen.
Ik heb BKportalen als trackobject wel eens getest, maar als je meerdere portalen naast elkaar wil hebben kan dat verkeerd uitpakken, doorelkaar lopende portalen, of dat ze net niet aansluiten.
@Edwin, met 3,4,5,6 spoors, bedoel je dan portalen inclusief hangers? Zo ja, dan is dat iets waar ik mee bezig wou, dus dat komt wel in de volgende update.
Om duidelijk te maken wat ik in het volgende update pakketje wil hebben:
- BKportalen met hangers (trackobject) - BKbalken (los object) - Beton Portalen (Noord NL en Brabant portalen. Gotische boog waarschijnlijk alleen standaard en Bocht versie, draadwissel versie nog niet) - RHS portalen, zijn zo goed als af, alleen nog nieuwe texture geven. (Van Sander Post uiteraard, hehe)
Ik bedoelde portalen zonder hangers voor Emplacementen, omdat de hangers allemaal al in pakket 1 zitten en inderdaad als los object, portalen met vaste hangers voor bij voorbeeld een stuk drie sporig traject zouden wel handig zijn als track object, maar je moet zelf maar kijken wat je wil maken.
MO BKport 1t grijs,<kuid:4296:88546> MO BKport 1t groen,<kuid:4296:88874> MO BKport 2tzh grn,<kuid:4296:2019> MO BKport 2tzh grn,<kuid:443300:100001> MO BKport 2tzh grs,<kuid:4296:106> MO BKport 2tzh grs,<kuid:443300:100139> MO BKport 2t grn,<kuid:4296:88804> MO BKport 2t grs,<kuid:4296:133> MO BKport 3tzh,<kuid:4296:107> MO BKport 3tzh groen,<kuid:4296:2023> MO bkport 4tzh,<kuid:4296:280> MO BKport 4tzh groen,<kuid:4296:2022> MO bkport 5tzh,<kuid:4296:279> MO BKport 5tzh groen,<kuid:4296:2021> MO bkport 6tzh,<kuid:4296:278> MO BKport 6tzh groen,<kuid:4296:2020>
Als 'noordeling' ben ik nog lang niet aan de 'Brabant portalen' toe . . . maar ze zien er weer veelbelovend uit Keep on going!!
'k heb een stukje van jouw bovenleiding in m'n route opgenomen en moet zeggen dat het er erg realistisch uitziet, in vergelijk met die van rico complimenten! Vooral werken met de 'draadwissel portalen' is een makkie De rijdraden zijn (na enig zoekwerk) toch eenvoudig aan te brengen. Goede benaming gekozen!
Die naamgeving van de kabels heeft Sander bedacht. Wat komt die naam veel naar voren in het bovenleiding pakket
Bijna klaar: Textures, - Brabant Portalen: Ingmar Sirks Sander Post - Gotische Boog: Sander Post Michael Oosten - Noord Nederland (NN): Michael Oosten Sander Post
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen