Hartstikke bedankt voor de brug, maarrrrrrr ik heb 1 klein dingetje (ik gebruik screens voor uitleg)
en
zoals je ziet liggen de geulen voor de tracks iets te dicht op elkaar. Als je op een lang traject deze brug plaatst kun je nog spelen met de afstand tussen de tracks, maar in mijn geval, ligt hij tussen 2 overwegen die zelf op nog geen 100 meter van elkaar liggen
Ik weet niet of je dit aan kunt/wil aanpassen (zo niet dan heb ik pech), maar ik wilde het alleen maar even laten weten.
@ Imgmar: Ik heb het even bekeken en moet zeggen : klopt wat je zegt! De tracks bij bij mij de route liggen niet geheel correct en daar had ik de maat van genomen. Dus, Ik pak de frees erbij en upload binnenkort de gewijzigde versie
@Michaeloosten: dit geldt ook voor de spoorbrug Leeuwarden
Overigens, bedankt voor de tip! (nobody is perfect);)
ik weet niet hoezo. Het kan zijn dat je eerst de brug plaatst en dan de sporen passend legt (niet sarcastisch lezen, zo bedoel ik het niet. Voor het geval het zo overkomt). Ik heb nog eens met een track spacing tool gekeken wat voor resultaat ik krijg.
Dan lijkt het er dus op dat de tracks op 3/3,5 meter van elkaar liggen.
Bedankt voor de mooie bruggen Dirk. Je hebt op mijn layout fotootjes al gezien dat deze objecten op meerdere paatsen in Nederland heel mooi tot hun recht komen! Walter
Er zullen vast wel meer trianz liefhebbers dit gebouw willen hebben, maar.... Het aantal poly's moet wat mij betreft een stuk omlaag. Daar werk ik nu dus aan. Qua vormgeving ben ik wel tevreden Binnenkort gaat ie online!
@ Michaeloosten: even geduld ..polys liggen nu rond de 90000 (!)
Ik zie trouwens dat je alle ramen doorzichtig hebt gemaakt, ik had persoonlijk gewoon voor de getekende/gefotografeerde texture gegaan, dat scheelt een hele hoop poly's. Zo lijkt het wel mooi, maar is wel een poly vreter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen