Denk dat de enige afspan van deze sporen aan het eind plaats vindt
Ja dat klopt, maar ik bedoelde dat de afspaninrichting vaak aan de spline van de bovenleidings-afspankabel vast zit. Weet niet precies hoe dat met andere bovenleidingsets is, maar bij die van Michael wel iig.
In dat geval zou het wiel en gewicht dubbel zijn, maar nogmaals weet niet precies hoe andere sets in elkaar steken, dus dan klopt het daar waarschijnlijk wel.
Door het zo te doen, weet ik zeker dat die afspan goed zit, alleen draadje toevoegen Weer wat opgezet in gmax, het is 200m lang, 12m breed en 9m hoog rara wat is het
Banketstaaf yum ! NedTrain Technisch Centrum, komt voor in Utrecht, DenHaag Binckhorst en Nijmegen voorzover ik weet tis een lange inspektieput/reparatie centre met kantoor een personeels ruimtes de gedacht erachter, als we treinen repareren waar ze ook gestalt worden scheelt het tijd hier in Utrecht
te doen: -meer raampjes zij -deuren die open kunnen als de trein erbij komt -interieur -Text op zijkanten
Heb verder geen foto's van het interieur, wie weet als ik ooit wordt uitgenodigd Dus even tot zo, is naar de downloads gestuurd. niet harder dan 7km/u rijden anders verniel je de deuren ! Vul ook de naam in in Surveyor [?]
Thx voor het Nedtrain TC GM!! Ziet er weer schitterend uit. Eens kijken waar ik die ergens op een baan ga zetten, want dat ik 'm in gebruik neem is wel zeker!
Dank allemaal, Sam probeer je TRS2019 eens eerst, heb gewoon niet de tijd om steeds maar oude versies te blijven ondersteunen/proberen als we dat wel willen, zal een ander zich moeten opwerpen om te "downgraden" Voor de loods, verander in de config nttc.lm in nttc.IM (de LOD gaat er dan uit) Als je de spline zonder servicezuil gebruikt en dan los de zuil en trap plaatst moet het ook in 2009 werken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen