het ziet er inderdaat netjes uit en bedankt voor het vrijgeven ervan. maar heb gelijk een vraag. als je hem in een regio zet, rijd hij achteruit. zou je hem in gmax 180 graden kunnen draaien, dan rijd hij misschien normaal vooruit. vr gr willem
Trainz Versie: 2007
Hey,
Heb de op 2 manieren de bus geprobeerd om te draaien.. Helaas kreeg ik bij beide problemem, bij de eerste methode, door in gmax mirror te doen spiegelde alle textures mee. Door in gmax het object met de hand te draaien leek het goed te gaan, maar in trainz is het niet best, de voorkant, het dak, en de achterkant zijn weg.. Textures zitten wel gewoon in de map, alles in gmax ziet er ook goed uit.
Misschien heeft iemand een oplossing, ik ga zowiezo nog een aantal dingen proberen.
Object aantikken .. selecteren en dan naar utilities , Reset Xform ..reset selected .. en dan opnieuw proberen te spiegelen. Ik heb dat probleem ook welles ..
Hoi!
Tijdje geleden alweer dat ik hier heb gepost.
Eergisteren ben ik begonnen met een 'Metromover' die in Miami hun dienst doen.
Inmiddels rijdt het karretje al in Trainz, lichten werken ook, was voor mij nogal hopen op goed resultaat aangezien dit mijn eerste rijdende voertuig is en vorige pogingen mislukt zijn. Verder wil ik als ik deze af heb een passende rail maken, ze rijden namelijk op banden en dus op een speciaal soort rail.
Verder komt er zeer spoedig een update voor de ambassador, zowel het 'achteruitrij probleem' is dan opgelost en ook is de textuur op sommige punten iets verbeterd.
Het model bevat een Cabinview, nog niet ge-animeerd! Het model bevat schaduw, en de mogelijkheid om de lichten aan en uit te schakelen.
Dit is een versie zonder Logo's of wat dan ook, later volgen versie's met logo en andere kleurstellingen.
Let er op! > Hij is getest in Trainz 2009, hogere versie's werken waarschijnlijk ook. Voor Trainz Classics en Trainz 2006 zullen er waarschijnlijk wat dingen missen, die via het Downloadstation te vinden zijn!
Foutjes of vragen? Mail naar Citypendel#live.nl (# = @)
Hi,
Ik heb besloten de tram nog wat meer kleur te geven, lijkt me wel wat beter idd. Maargoed, De CXX Ambassador update heb ik af, de bus rijdt nu wel vooruit als het goed is, en de textuur is iets aangepast.
Verder heb ik nog een Gronings Huisje gebouwd: Aron bedankt voor de foto's!
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Zou wel zo mooi vinden als mijn naam in de Config en op de textuur vermeld stond, nu doe je net alsof die textuur op basis van je eigen foto is gemaakt!
Met vriendelijke groet,
Aron de Jong - maker van de foto met dat Groningse huisje -
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen