Ik merk dat het héél rustig is op het moment.. Heb de keuze maar gemaakt om binnenkort maar weer achter mijn scherm te gaan zitten 's nachts met een bakkie en wat te paffen... Binnenkort in Trainz:
Lichtgeleiderseinen (volledig gescript op basis van ons seinensetje van nu) NMBS seinen, Gert was er al mee bezig ik ook, binnenkort ook volledig gescript op de bewerktafel Sporen binnen trainz? Mocht ik niet aangereden worden... Diverse objecten. Ground textures Skies Corona's
Nu is de vraag aan jullie mede trainzers. Wat willen jullie? Waar is nog vraag naar? Graag hier beneden plaatsen wat. Geef me er een uitleg bij. Foto's zijn geen must maar als je die hebt dan zeg je dat even.
En daarbij is er nog iemand die bij Nedtrain werkt en mij goede, duidelijk en fatsoenlijke bouwtekeningen van onder andere de DDM, ICMm, VIRM, SLT, SGMM, Stadler GTW en 16/17/1800 serie kan leveren? Eventueel betaald.
Kijk! Hier hou ik nou van, nog lekker "actief"!!! :p Cabines zou ik heel graag gebouwd willen zien, maar zo te lezen ga je dat al doen. Ik zou ook wel stations gemaakt willen hebben, als dat mogelijk is. Want er zijn veel te weinig mooien en goeide stations binnen de trainz wereld.
En daarbij is er nog iemand die bij Nedtrain werkt en mij goede, duidelijk en fatsoenlijke bouwtekeningen van onder andere de DDM, ICMm, VIRM, SLT, SGMM, Stadler GTW en 16/17/1800 serie kan leveren? Eventueel betaald.
Zoek contact met Vincent, die heeft mij al eens ICMm tekeningen geleverd en hij heeft als het goed is nog veel meer liggen
Hoi Sanders, jij hebt grootse plannen zeg, haha! Leuk hoor. NMBS seinen zijn zoals Gert zegt erg gaaf. Maakt de ervaring voor grensroutes erg interessant met realistische seininrichting. Iets wat ik zelf graag op de baan zie is SGM. De enige SGM die er is, is van Mike en stamt uit het UTC tijdperk. Die trein is rond 2003 uitgebracht. Wat gaat de tijd toch snel eh? Phoee... Maar dat zijn toch wel onmiskenbare treinen in Nederland. Vind ze persoonlijk mooier dan SLT.
ik heb hier van de VIRM 4 serie de hoge serie dan een hele boel tekeningen en ook de afbeeldingen van de Glazen wanden aan de binnenkant dus dus zoals michael zei idd contact opnemen met mij, als je mij een mailtje stuurt kan ik je me telefoon nr geven is makkelijker want ik zit niet zo heel vaak meer achter de pc.
Dankjulle wel voor de positieve reacties en tips! Het volgende:
Vincent met jou neem ik contact op! Mensen, NMBS seinen, omdat ik weinig foto's voor texture heb... Kan iemand mij deze leveren? Voor,zij, achter De stations, heb je foto's? Of voorbeelden?
Oja wees niet bang, mailen kan altijd! Foto's volgen de komende weken. Sander
Wat ik had beloofd... Zit al een tijdje te kloten met deze roodjoekels, blijven leuke rijtuigen.
Heb er zo 8 versies klaarstaan, Van de Regionale diensten, versies met smalle en brede deuren, veel en weinig ramen en eerste en tweede klas. Daarnaast de stuurstandrijtuig en Metronom diensten, hetzelfde geval.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen