Ben zoals jullie hebben gezien bezig gegaan (na een zeer lange sabbatical..lol) met de 1601 (A)msterdam Railion. Deze lok is aleen keer eerder gemaakt,maar waarschijnlijkniet met zoveel HR details als nu. Helaas is zoals ook al eerder vermeld de mesh nou niet echt prettig om te reskinnen vanwege het spiegelen van textures. Nou jah,ik vond het weer leuk om lekker te photoshoppen en ben zelf erg tevreden met het resultaat. Nog wat kleinigheden en dan issie klaar..maw. dan vind ik het wel best.. hehe
Grtz AO
Zal jullie natuurlijk niet de details onthouden!:) Nb. de "rode" 1612 (Goes) is een teaser! Met de huidige voorhandenzijnde mesh is het onmogelijk om deze zo werkelijk in Trs te zien. Dit beeld is dan ook mede tot stand gekomen mbv. Photoshop!
No na enige tijd weer geen motivatie te hebben gehad (en geen fatsoenlijke camera), eindelijk maar weer eens ff de hobby opgepakt.. en znie hier voor de liefhebber: DB Habbins (incl. nieuwe texture draagbalken/zijkant), in natuurlijk HR - en .. idd nog niet helemaal af ..lol
Nb. heb ff paar dagen vrij, zal vandaag/morgen/overmorgen mijn laatste (echt laatste van GM/Fokke) HR reskin (is al reeds te zien hier in topic)
En versie 2 (dak textre moet nog worden aangepast), er zal hierna nog 1 versie komen en samen met een eerdere versie zijn er straks dus 4 DB Habbins wagens.
Mannen.. mijn release plannen zijn ietwat verschoven .. reden: MaxPayne3 (mmm .. lkkr bruut) Niet getreurt, spoedig zal ik finishing toch geven aan de 4 Habbins en de 1700 lok.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen