B4 is zo goed als af, ik ben nog aan het zoeken naar wat foutjes. Zodra alles gecontroleerd en goed is gaat de set de uploader in. Laatste toevoeging zijn draadwissel paalhangers.
Trainz Versie: 2010EE
Bedankt Michael, ik heb hem net al even uitgetest en heb al een foutje ontdekt , MO B4 kabel C-E 60 C 2 doet het niet, hij maakt de spline wel maar ik zie geen BVL En ik zag dat er nog geen "schuine" afspankabel bij zit, komt deze nog?
MO B4 kabel C-E 60 C 2 doet het niet, hij maakt de spline wel maar ik zie geen BVL
Laat maar weer zien hoe slecht ik mijn content test Zal er naar kijken en zorg er via Thomas wel voor dat een betere versie van het pakket z.s.m. online komt
Trainfreakcborg schreef:
En ik zag dat er nog geen "schuine" afspankabel bij zit, komt deze nog?
Die fout maak ik heel vaak bij splines Overigens geef ik ze dan geen andere naam, maar is de spline gewoon een kopie van een andere spline en dan verander ik de mesh naam niet mee.
@Dirk, bedankt voor je opmerkingen, kan naar gekeken worden. De verfpot is wel eens leeg ja
De B4 hangt er strak bij zo, mooi bij de Hanzeboog!
Voor het traject Zwolle-Wezep ben ik de hoogspanningsmasten weer eens ingedoken, bij knooppunt Hattemerbroek (A28/A50/N50) Staan hoogspanningsmasten die je bijna niet kan missen. WIP:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen