Ziet er mooi uit! [offtopic]Voor een veilig systeem zou ik voor PZB/LZB kiezen of ERMTS, zou mooi zijn als dat werkend was in trainz lol (pzb geloof ik al wel). Ja je zal altijd fouten of ongelukken houden, geen enkelsysteem voor wat voor industrie is onveilbaar ..lol [/offtopic]
Alles beginnend met: MOkabels A 60 B MOkabels A 70 B (afhankelijk van de lengte 60 of 70 meter ) Voorbeeldje: MOkaels A 70 B 2xbocht 1 Voor eind van bochten kan je deze gebruiken: MOkabels A 60 Bl/Br-C/R/L MOkabels A 70 Bl/Br-C/R/L
Doorstrepen wat niet van toepassing is, voorbeeldje: MOkabels A 60 Br-L 2xbocht 1
Sorry, geen van al je rijdraden sluiten aan op de NN portaal in een bocht. Het is zo, dat ze net nast de isolator op de draad ophang, of net naast de draadleider vallen.
Ik snap en volledig nu, ik zie hele oude beton portalen op mijn scherm. De nieuwere portalen zijn allemaal te vinden onder MO betonportaal NN De bochtportaal hiervan is MO betonportaal NN B 3 of meer spoors BK portalen als trackside heb ik (nog) niet. Heb ze hier wel liggen.
Ik snap en volledig nu, ik zie hele oude beton portalen op mijn scherm. De nieuwere portalen zijn allemaal te vinden onder MO betonportaal NN De bochtportaal hiervan is MO betonportaal NN B 3 of meer spoors BK portalen als trackside heb ik (nog) niet. Heb ze hier wel liggen.
Zo ver ik kon ontdekken was er geen verschil tussen de beide NN potalen, alleen de textures dan... De draadleiders hadden dezelfde afstand. Maar wel kuid draad gebruik jij op die screen?
Ik ben er een beetje uit waar door het komt, wanneer ik een spline afsplits om een draadwissel in te bouwen zijn de portalen niet gelijk als het om de afstanden voor de draad hanger en de draadleider. De portalen voor bvb de NN, zowel als opject als trackside zijn niet gelijk aan die vd spline.
Spline: MO Betonportaal NN 120m, <443300:375> Tracksideportalen: MO betonportaal NN,<4296:100109> MO betonportaal NN B,<4296:94> MO betonportaal NN Dw groot,<443300:127> MO betonportaal NN Dw klein,<4296:100092:1>
Zijn allemaal gelijk aan elkaar, geloof me maar, weet heel goed wat ik zelf maak
En toch klopt er iets niet,.wanneer ik een spline onderbreek voor een draadwissel. Misschien ik het verkeerd uitleg. Ik al morgen het wel.een laten zien dmv screentjes.
Sinds gister avond zijn er HD beelden opgedoken op youtube van Zwolle-Leeuwarden, alle reden dus om te kijken wat er mist en wat beter kan. Iets wat nog miste was een viaduct tussen Steenwijk en Wolvega, met een ietwat lastige bovenleiding situatie:
Nog een beetje afwerken en hij is klaar voor gebruik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen