Trainz Versie: 2009
Willem wat is dit een mooie brug geworden en zo snel, alsof het geen werk is. Die past heel mooi op het traject Sliedrecht-Dordrecht. Dan kan die andere brug met die betonnen band in het midden, naar de fabeltjes. Was toch wel een goed idee van Barry.
Om over het raadsel van Sam van de Dieze fly-over terug te komen.
dat Micheal het in één oogopslag gezien had vind ik prachtig. betekend dat hij niet z'n ogen maar de kennis in de broekzak heeft. uiteraard zijn dit shots uit de prachtige route van Sam "van Limburg tot" vr.groet, willem
Fraai Willem! Leuk om te zien dat je Dordt oppakt. Ga ik ook binnenkort weer doen. Als ik klaar ben met Den Bosch Nijmegen begin ik met de Lingelijn verder af te bouwen. Walter
Trainz Versie: 2009
Je bent weer lekker bezig Willem, ben benieuwd hoe dat gaat worden in de praktijk, als we er mee gaan rijden. Mooi dat station Rheden, waar je op af stormt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen