@ AO, klopt! Door met het echte spul te werken weet je het steeds meer te verfijnen. Dit jaar vele malen op de 7742 dienst gedaan en zelfs mijn examen rit gereden! Deze loc zal in trainz nog wat ontwikkeling doormaken t.o.v. de appendages in het machinistenhuis. Maar eerst maar even voor wat meer variatie aan locomotieven zorgen
Vernieuwing body NS C290 + de huidige uitvoering als SME (Staatsmijnen Emma) 86. Hier nog foutief met klasseborden te zien. Het maken van deze variant brengt wat meer "uitdagingen" naar voren om deze correct te krijgen.
Aan de anabolen 3700, de nummerserie vanaf de 3816, wordt ook volop gewerkt:
Helaas moet een detail m.b.t. de luchtrem opnieuw i.v.m. het crashen van gmax as usual (hier nog wel zichtbaar op screen maar niet opgeslagen), maar daarna alleen wat toevoegingen een aanpassingen voor de smeer inrichting. Daarna nog 'even' nieuwe trapjes op de tender.
Mooie loc ! Rutger de folder: GMAX/autoback staan automatische backups (als je dat aan hebt), die kun je weer in gmax binnen halen als nodig je kan het op 10minuten zetten bijvoorbeeld, ben je nooit al te veel kwijt
De NS 3816 heeft zijn eerste opwachting gemaakt in Trainz na het realiseren van de tender. Nog enkele details rond het cilinderblok dienen te worden gefabriceerd:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen