Die DH-1 komt 200% zeker op Leeuwarden te staan in m'n route! Arriva had maar 1 Wadloper met Arriva logo, dat was de 3229. De rest bleef gewoon met een NoordNed logo rondrijden
dat zou zo maar weer een machtige aanwinst kunnen zijn. snel en fantastisch gemaakt. hopende dat deze cabine wat lichter wordt dan zijn voorganger. succes, willem
Zo, Jij hebt het echt goed onder de knie zeg! Ziet er mooi uit hoor! Ik heb slechts 1x in een DH1 gezeten, dat was tussen Almelo en Mariënberg. Nu rijdt daar (helaas) Lint41. Heb wel aantal malen in DH2 gezeten. (Friesland & Groningen).
Bezig met de wadloper cabine V2: Deze zal in de gereviseerde DH1 komen, maar ook los te downloaden voor de ongereviseerde DH1.
Gr, Citypendel
Wat is die wadloper toch lelijk! Net echt Goed gedaan hoor, Citypendel, en die nieuwe V2 cabine ziet er ook best goed uit. Het ongereviseerde DH1 model werkt bij mij overigens ook zonder aanpassingen in TRS2006, goed werk!
Trainz Versie: 2007
Heyy!
Bedankt weer voor de reacties.
Nu ik toch met cabine's bezig ben...
2200 cab, nog verreweg van af, komen nog stukke meer details op! (dit is de achterkant van de cabine, komen verschillende camerastandpunten in zodat de loc van 2 kanten te bedienen is.)
De 2200 zelf was al ongeveer op 85%, alleen nooit aan de cab gewerkt.. binnenkort waarschijnlijk dus te downloaden!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen