Trainz Versie: TANE
Hallo
Dank je.
Ja hij moet worden bijgewerkt. Ik had eerst vanaf een tekening de auto gemaakt maar toen kon ik de fototextuur er niet op krijgen. Dus dan maar vanaf de foto een 3d model gemaakt. Verder moet ik nog een 2e poging wagen voor de rondingen van bovenaf gezien. De textuur mapping moet ook worden bijgewerkt. 100% goed zal het niet worden. Ik gebruik foto's van auto verkoop sites.
Verder is het niet mijn doel om high poly modellen te gaan maken. Niet zoals je in bijvoorbeeld GTA / need for speed ziet. De modellen die ik maak zijn voor landschap vulling. Als je met je trein er langs rijd dan zie je die high details toch niet.
Hallo
Toch effe wat geprobeerd. Nu ook met rondingen van bovenaf gezien. Het lukt niet om hem echt mooi te krijgen. De reflecties in de fototextuur helpen ook niet echt mee.
Maar is hier alsnog interesse voor? Dus de moeite om hem (en soortgelijke modellen) vrij te geven?
Hallo
Bedankt.
LOD = level of detail. Het object bestaat dan uit meerdere versies. Van veraf zie je dan de meest simpele versie en hoe dichterbij je komt hoe meer detail je ziet. Er wordt dan elke keer een gedetailleerder 3d model geladen. Op deze manier heb je een hogere frame rate.
Hallo
Nu het volgende: Dit is een aanvulling op de V2 en V3 bovenleidingset die ik al gemaakt had. De meest gebruikte heb ik nu als trackside object gemaakt.
Ziet er strak uit Olaf, mijn complimenten, ik zie de laatste tijd heel erg veel mooie dingen voorbij komen op dit forum. Volgens mij ben jij een van diegene die door de jaren heen het Trainz gevoel in leven hebt gehouden. Cool
Een andere low poly versie is ook al eens door mijn kompaan gemaakt:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen