Trainz Versie: TANE
Hallo
Dank je wel.
Nog steeds erg heet. Maar toch wat kunnen doen. De beplating bij de schuifdeuren een schaduwrandje gegeven. Sneeuwschuiver toegevoegd . En de koppeling zit er ook op. Tevens nog een begin gemaakt met de cabine.
Hallo
Dank je wel.
En weer wat verder. Cabine bij de koplampen aangepast. Textuur aangepast. Cabine basis interieur, ruitenwisser, 3e licht, bestemmingsbord en vouwbalg gemaakt.
Hallo
Dank jullie wel. Weet nog niet of ik ook andere versie ga maken. Dat ik de mesh aan moet passen zit me tegen. Als alternatief kan je natuurlijk wel gewoon reskinnen.
Wauw!!! Wat een mooie verassing, na een tijdje offline te zijn geweest! Ziet er gelikt uit Olaf, super om te zien dat je je nog steeds inzet voor het maken van dit soort pareltjes
Hallo
Dank jullie wel.
Ben druk bezig de flirt als trein in trainz te krijgen. Gaat nog niet helemaal volgens planning. Animeren in blender gaat anders dan in Gmax, is flink wennen. De pantograaf heb ik maar in Gmax moeten maken. Die werkt wel in trainz. Exporteren als .pm (moet voor een pantograaf) kon niet met de blender exporter.
Hallo
Nou het bleek inderdaad toch wel met .im te kunnen. Ik had uitleg gevonden dat het met .pm moest maar dat bleek weer oude info te zijn.
Maar goed de hele dag nu bezig geweest en de trein is bijna klaar. Cabine interieur moet nog. Wiel animatie gaat nu nog niet helemaal goed. De wielen draaien de verkeerde kant op en er zit een soort vertraging in.....?
Dr. O
Bogey reverse 1
Dat draait de bogey inclusief de wielen andersom. (achterste voren dus) Echter als die bogey niet symmetrisch is dan kan dat niet.
In de bogey config.txt staat ook animdist en daarachter een getal. (tiz maar net wat er nodig is bij al die verschillende wielmaten).
Als je vóór het getal een - zet dan draaien de wielen de andere kant op en blijft de bogey gewoon op zijn plaats. Dan wordt het dus bijvoorbeeld: animdist -3.5
Wel even een kloon maken als je de bogey zelf aanpast, want die aanpassing werkt door in alle treinen die die bogey ook gebruiken. Maar dat wist je natuurlijk al.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen