ik ben nu bezig met het omzetten van Munich International Airport ik heb tot nu toe dit omgezet een Basis Onderplaat van google earth (30%)
een View Hill (100%)
en een Station ofzoiets (50%)
uiteindelijk komt het complete vliegveld (hoop ik). iig de toren word wel heel lastig en de andere objecten denk ik ook wel maar misschien is het wel leuk om hier een gezamelijk project tussen verschillende omzetters te maken dat ieder een deel omzet laat graag weten of je het wat vind om eraan mee te werken
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Hey Vincent,
Toevallig moest ik voor iemand even kijken of ik station munchen kon omzetten, en toen zag ik ook een heleboel content van het vliegveld. Ik wil best meehelpen. Je moet maar even hier neerzetten welke gebouwen je al hebt omgezet.
denk ik ha me pc werkt weer goed niet dus paar weken geleden gooide me pc de schijf waar alle spellen op staan ook trainz inclusief alle content er steeds uit dus kon ik niks, pc opnieuw opstarten en dan staat de schijf er weer in maar zodra ik een toepassing open of iets wil kopieren gooit die hem er weer uit. Na paar dagen geleden toen kon ik weer spelen ineens. en nu gooit die hem er weer steeds uit dus nu ligt het nieuwe project ook weer stil van munich airport
ik ben weer af en toe een beetje bezig ik heb vandaag wat zitten proberen en dit is het resultaat geworden in trainz mesh viewer werkte het wel correct
en hier voor Gert nog wat caravans waar die om vroeg
geinig die caravans, zien der nettjes uit. maar die ambu's gaat het niet helemaal goed lijkt mij. daar moet nog wat aan geknutselt worden. worden deze voertuigen ook zo verwerkt, dat ze ook in de regio's ook vooruit rijden. succes en groet, willem
maar zoals jullie in het topic over de olympische rijtuigen van londen 2012 hebt gezien ben ik vandaag begonnen met een reskin. En ik vind ze nu al goed genoeg om te releasen helaas hebben de deuren niet de goede kleuren maar heb deze wit gemaakt.
Trainz Versie: 2009
Vandaag de treinen in het echt gezien te Essen België, maar helaas te laat om een foto te nemen, maar dat neemt niet weg dat het een genot is om er naar te kijken. Vincent nog bedankt voor het maken van deze trein. gr en nog veel plezier Sam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen