Trainz Versie: 2009
Vraagje aan Citypendel hoe komt het dat ik de Veolia chiplezer wel kan inzetten op de route en die dan ook zichtbaar is, en de andere (ns chipkaartlezers )niet ,die verdwijnen als ik ze aanklik. Ik heb trainz 2004 groeten Sam
Trainz Versie: 2007
Hey, iedereen weer bedankt voot de reacties
@sam, ik heb werkelijk geen idee, maar misschien ligt het aan trainz 2004. Misschien kan iemand anders die ook 2004 heeft testen of ie ook die problemen heeft. En wat bedoel je trouwens met aanklikken van de chipkaartlezer?
dat probleem met 2004 komt denk ik omdat de build van deze paaltjes op 2.5 (trs2006) staat, en voor zover ik weet was trs 2004 toch 2.2? of zit ik er nu naast? dusss, zou je in de config van de paaltjes de build naar 2.2 moeten zetten, dan zouden ze als het goed is moeten werken
Ok, ja dan kan idd kloppen want in de config van de veolia chipkaartlezer staat het op 2.2 en bij die van de ns heb ik ze op 2.5 staan. Anders stuur ik sam wel een mail met een aangepaste cdp er in, dan kan hij effe testen of dat idd het probleem is.
Goedemiddag!
Ben al een tijdje bezig met een CXX Ambassador, door tijdgebrek is ie nooit afgekomen.. Heb nu net er ff aan gewerkt, en denk hem vandaag al af te hebben.
Zoals je ziet moet ik de textures nog op een aantal punten aanpassen en nog een spiegel maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen