@Locje06: Dit is geen trainzbook maar TO Verder een vette PKP reskin,alleen wel op een iets mindere mesh zoals Michael al eerder liet weten! Maar geweldig bezig,laat daar geen misverstand over bestaan
Het enige nadeel van de G2000 is dat ze, wanneer je een wit vlak erop skind zoals bij die RTB dat is scheef is en blijft. Dat heeft te maken met de mapping.
Na redelijk lange tijd geen motivatie te hebben gehad en nog wat andere redenen... Heb ik weer een repaint voor jullie... Namelijk de DBS 1615 op de loc van bbe_ao.
Nog de laatste bewerkingen en nog een logo toevoegen, dan is hij klaar. Let AUB niet op de witte strepen op de koplamp, door de mapping kan je dat niet weg krijgen.
Je bent flink op dreef. Fijn om je zo aan de gang te zien Maurice. Vooralsnog ziet het er pikobello uit! De laatste tijd zijn er weer een heleboel mensen aan het knutselen. Wat moet je ook anders op zo'n grijze dag als vandaag.
Hmmm... meer grijze dagen = meer motivatie voor onze bouwmeesters? Dan mag het vaker zulk weer zijn. Hahaha!
Leuk Maurice. Veel succes van mijn kant voor je toekomstige projecten.
Je bent flink op dreef. Fijn om je zo aan de gang te zien Maurice. Vooralsnog ziet het er pikobello uit! De laatste tijd zijn er weer een heleboel mensen aan het knutselen. Wat moet je ook anders op zo'n grijze dag als vandaag.
Hmmm... meer grijze dagen = meer motivatie voor onze bouwmeesters? Dan mag het vaker zulk weer zijn. Hahaha!
Leuk Maurice. Veel succes van mijn kant voor je toekomstige projecten.
Groet,
Koos
Haha! Bedankt voor de leuke reactie, ik heb weer motivatie!
ready for release:
De loc zal hopelijk één deze dagen worden geupload. En ja, er zitten textuurs op van Jeroen (maar heb toestemming).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen