Kap nummer 1 is af Ik heb er een spline van gemaakt zodat hij makkelijk te plaatsen is én is dus ook op fictieve routes makkelijk te gebruiken. De andere kappen volgen zo snel mogelijk.
De voorkant (en achterkant) is tegende 13000 polygonen (initiator en terminator van de spline), maar dat komt door de ingewikkelde constructie achter het raam. De bogen zijn 1530 polygonen (de divider) en het dak, welke de eigenlijke spline vormt, is tegen de 2000 omdat er nog in de lengte van de kap balken met vakwerk zitten. In vergelijking met het echte is mijn kap nog simpel uitgevoerd, en de overbodige polygonen zijn allemaal verwijderd. Doordat het een spline is kan je wel zelf bepalen hoeveel polygonen je gebruikt, hoe langer je hem maakt hoe meer polygonen. In het echt is deze kap 310 meter lang (zoals op mijn screen) en dan krijg je precies 50 bogen zoals in echt.
Heel oud topic, maar tijd om weer op te starten begonnen aan de nieuwste kap uren studie, plaatjes en maten zoeken dan die lastige kapglas textuur ben begonnen met een rechthoekje van 16x32, dan tilen, dan kleurtjes invullen dan in gmax eerste opzetje
De old-time lovers zullen er van gruwelen, maar zo is het wel vandaag de dag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen