2 foutjes: Ontbrekende NS logo op middenbakken. Stoelen zijn nog oude oranje texture, 'k wil wel eens voor je kijken of ik wat interieur foto's kan maken van ICMm. Verder een erg toffe skin!
Ja, dat logo... Eens kijken of ik die op de side texture kan plakken En de stoelen, dan moet je die foto's later even sturen, dan zijn die ook zo geskind. En Maurice, Thx!
Vandaag de oude nog even gedaan, de helft van de texture is van Gert mjah kon wel een opknapper gebruiken... Later ga ik ook nog even de Bogeys skinnen, want allemaal de zelfde.... (lijkt ook niks)
(Line-Upje)
(Bij deze was ik de machinist deur nog vergeten...)
Zo, dat ziet er heel mooi uit. Altijd mooi als treinen een beetje vies zijn. Ik zou alleen die ICMm niet over mijn baan laten rijden. Door die oude ramen erin is dat onrealistisch. Desalniettemin een hele fraaie reskin natuurlijk! Heel mooi.
Sander is uitgekeken op ICM(m), heeft de stellen naar mij gestuurd, ik heb nog wat foutjes gevonden, deze ga ik er nog uithalen. Buiten dat om een geslaagde set van 4 verschillende photoskins:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen