Zeker leuk bezig man! En over die cab, ik denk dat je dan met att. maker een nieuwe att. point moet maken, dat je de cab wat lager kan zetten... Begrijp je wat ik bedoel?
En zo te zien heeft m'n icm skin wel geholpen! Leuk man!
Zo'n gebouw moet je juist niet te ingewikkeld maken, vanuit de cabine zie je dat gebouw toch maar in je oog hoek, ik vind het iig prima geslaagd! Herkenbaar genoeg
Aangezien ik de Virm van Trainspotter een beetje te geel en blauw vond, heb ik maar weer eens de moeite genomen om er een repaint van te maken. Mede dankzij de foto's van de Virm op Hilversum heb ik vandaag de rijd gehad om ermee te beginnen. Hier het volgende resultaat
Die 1254 is echt een hele goed skin! (nou alleen nog een goede mesh )
De 1252 gaat ook geschilderd worden trouwens, het ACTS blauw gaat eindelijk plaats maken voor EETC....zwart? (ja deze variant komt echt, had in december al moeten zijn gebeurt, maar het project loopt een beetje achter)
Die 1254 is echt een hele goed skin! (nou alleen nog een goede mesh )
De 1252 gaat ook geschilderd worden trouwens, het ACTS blauw gaat eindelijk plaats maken voor EETC....zwart? (ja deze variant komt echt, had in december al moeten zijn gebeurt, maar het project loopt een beetje achter)
Groeten Edwin.
Bedankt Edwin!
Had inderdaad begrepen dat er een zwarte 1200 zal komen, we wachten rustig af...
Ben weer wat aan t kloten geweest .. voor de liefhebber SNCF Fret Habbiins (texture wordt nog scherper) Grtz Maurice
Edit:
DB Habbiins (ook deze texture wordt nog scherper) Grtz Maurice
Bezig met wat gebouwen te maken voor de route Geldermalsen - Den Bosch. Hier de eerste die klaar is. Het gebouw staat vlak tegen het spoor in Zaltbommel :
Als er belangstelling voor is kan ik het gebouw wel uploaden...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen