Die op de Flevo, dat zijn volgensmij ook de zogenaamde "Brug" masten, je komt deze oa ook tegen in Venlo. Micheal heeft deze dus ook al, maar dan in de superior set ghehe. Of je moet even goed zoeken in de set die online staat. Mooi werk Micheal! Binnenkort weer meer #NL
Michael heeft deze dus ook al, maar dan in de superior set ghehe. Of je moet even goed zoeken in de set die online staat.
Yup, die masten op de flevolijn, zoals je ze ook wel ziet op de schiphollijn, heb ik wel. Maar die zitten niet in een pakketje welke online staat Moet ze maar weer een keer afmaken, zo zijn ze nu:
Bij de release van de beta bovenleiding set hoorde ik dat er portalen miste voor onder bruggen door. Dit had een reden, voornamelijk de kabels voor deze dingen waren een chaos, dus ben ik dit deel van de bovenleiding aan het herbouwen.
Ja tijdrovend is het zeker... maar het is wel zo dat je nu mooi kan kiezen wat je wilt gebruiken he. er zijn zoveel setjes. Mooi werk Micheal, maak je ook nog die "hangende" waar de bvl alleen aan de hangkabel zit?
Het probleem is, het is nogal tijdrovend om elke keer te schakelen tussen content. Ik gebruik namelijk die rijdraden van Olaf en jou portalen...
Ik zal eens kijken of ik splines kan maken voor stukken recht spoor Het is inderdaad wel makkelijker dan elke keer van kabel L-R naar R-L etc te wisselen @Sander, hoe bedoel je? Dat de kabel alleen met de draagkabel vastgemaakt is aan de portaal?
@ Dat wordt gedaan i.m.v. kabel breuk, als de rijddraad breekt dan hangt deze niet meteen op rails of voor een mens te bereiken hoogte. Ik was ook echt niet van plan dit toe te passen bij stations.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen