Trainz Versie: 2009
Oh dat is weer mooi GM, dat is de enige trein die we nog missen, die nu nog rijdt op diverse routes,maak je het ook voor de oud gedienden die trainz 2009 of lager hebben? Pleaseeeeeee. groeten van je fan.
Trainz Versie: 2004
Heel random kom ik vandaag ineens op Trainzonline. Ook ik, zoals GM vroeger actief geweest (2004 +-) en daarna trainz links laten liggen.
Leuk om te zien dat GM met volle moed weer in het diepe is gesprongen met het bouwen van treinen! Succes ermee, ik zal het af en toe volgen!
Gr, Mitchell
ps. in 2004 of 2005 heb ik je nog eens gesproken op de beurs in Rijswijk en kon ik rondrijden met de VIRM die je toen in Trainz had (maar niet gereleased)
Vandaag aan de deuren gewerkt, heb ze nu elk apart op de hoofdtextuur, dus kunnen ook bijv. fietslogo's. Verder de typische rode buizen op elke linkerdeur (van binnen gezien) animatie naar 100frames ipv 30
Looking good! Misschien even nog kijken naar de overgang tussen de ronde neus en de vlakke bak, je kan de contouren duidelijk zien. Maar, wellicht heb je dat al gedaan
Trainz Versie: 2009
Hij wordt steeds mooier GM, heb al zin om er mee te rijden, vooral omdat ik nu met de route Haarlem-Uitgeest ben begonnen en daar rijd de SGMM. Veel succes nog.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen