Ik zag dat je die borden ook had geupload naar trainzonline.nl. Ik heb deze (nog) niet online gezet om de volgende redenen:
Je hebt bij verschillende borden het gmax bestand laten staan, dat is meestal niet zo handig en niet nodig.
Je hebt voor de meeste borden 2 textures van 1024x1024 gemaakt van 3 mb elk. Dat betekend dat iemands pc 6mb per bord moet laden. Dat is extreem veel voor iets kleins als een verkeersbord. Misschien een tip om de textures kleiner te maken, 256x256 voor de paal en ook zoiets voor het bord zelf.
Ik zag dat een aantal borden niet Nederlands zijn maar Duits (110,120,130) door de witte rand om het rood en de 4 grijze strepen in het einde bord.
Supergoed initiatief dat je deze bordjes hebt gemaakt, maar ik denk te zwaar voor de pc van vele trainz gebruikers .... mocht je ooit versie 2 maken waarin je iets meer op de bestandsgrootte en de uniformiteit van de borden let, dan zetten we die graag op de site!
Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
Thomas schreef:
Hoi,
Ik zag dat je die borden ook had geupload naar trainzonline.nl. Ik heb deze (nog) niet online gezet om de volgende redenen:
Je hebt bij verschillende borden het gmax bestand laten staan, dat is meestal niet zo handig en niet nodig.
Je hebt voor de meeste borden 2 textures van 1024x1024 gemaakt van 3 mb elk. Dat betekend dat iemands pc 6mb per bord moet laden. Dat is extreem veel voor iets kleins als een verkeersbord. Misschien een tip om de textures kleiner te maken, 256x256 voor de paal en ook zoiets voor het bord zelf.
Ik zag dat een aantal borden niet Nederlands zijn maar Duits (110,120,130) door de witte rand om het rood en de 4 grijze strepen in het einde bord.
Supergoed initiatief dat je deze bordjes hebt gemaakt, maar ik denk te zwaar voor de pc van vele trainz gebruikers .... mocht je ooit versie 2 maken waarin je iets meer op de bestandsgrootte en de uniformiteit van de borden let, dan zetten we die graag op de site!
Groeten,
Thomas
hoi sorry voor dit ja in mijn gedachten was mijn een keer vertelt dat het op 1024x 1024 moest staan maar ja ga meteen weer aan de slag hoop snel mijn tweede versie klaar hebt over de 110,120,130 zal kijken of ik deze iest kan verander ander haal ik ze wel er uit ja gmax dom van mijn vergeten er uit te halen ik heb de 50 km al verander ja scheld en heel stuk van 7mb naar 511 kb
Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi heb mijn tweede versie al geupload hoop dat het goed is ander hoor ik het wel en nartuurlijk geen probleem voor mijn om even het aan te passen zo leer wat meer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen