eigenlijk gebeurt dat al constant. Olaf geholpen met miniworld objecten en opmeten, met Jeroen de 1200's. met Olaf, Jeroen en jou de 1600's, met remco de SGMm cab. Jeroen test en gaf info voor Falrrs, jij weer de koppeling, met jou de kiosk Zwolle en zo kan ik nog wel even doorgaan. En we leren bij elk contact of samenwerking.
Trainz Versie: TANE
Dat heb je niet alleen hier maar echt overal.. ook bij Railworks heb ik zelf vernomen. In ieder geval de lok maar zeker ook de reskins zien er super uit ..
Trainz Versie: TANE
Ziet er goed uit maar let je er wel op dat je de laatste mesh gebruikt. Gebruik "NS1600 met airco.cdp" indien nodig mail ik het je nog een keer. Let op de UV mapping van de zijkanten van de opstapjes en de smooting van het onderframe. Die zijn in de nieuwe mesh aangepast.
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
HEREN (met name Olaf )
Is het mogelijk dat net als bij onze oosterburen en mede Trainz content creators, de koppelingen van de 1600 loc worden vervangen voor een versie waarbij ongekoppeld: de haak+slangen opgehangen zijn en gekoppeld: haak+(lucht) slangen (+evt. Stroomkabel) doorverbonden zijn???? Dit is naar mjjn idee realistisch om te zien, techniek is in principe aanwezig en geeft nog meer meerwaarde aan dit object
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
[UpDaTe] eindelijk is de 1830 in test fase (beta4) beland. Ik verwacht dat hieruit bepaalde correcties uit voort zullen komen. En dan mag ie de baan op Alvast een 3-tal scrns zoals de 1830 er 5 minuten geleden uitzag in Meshviewer .. lol (Er zitten zeker nog een x-aantal fouten/verbeteringen zoals ie nu is .. komt goed)
Heb het al eerder aangekaart hier, maar de cijfers zouden in Univers moeten zijn, dit is het huidige lettertype van NS en zat niet op de 16/17/1800. Zie bijvoorbeeld:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen