Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Thnx allemaal voor de complimenten/veren .. lol
@Rutger: hey kerel .. als het mogelijk zou ik graag fotoos wilen hebben van de binnenzijde cabine (instrumentarium-grijze kast?/meters/meterkast/stoeltje/vloer), ook zijn fotoos van het dak en onderzijde zegmaar vanaf onderzijde kastjes motorcompartiment - onder het gele/groene zegmaar .. lol) de rest kom wel aardig mee uit (al moet er heel wat photoshop verricht worden - geeft niet; liever 'n top model dan iets afgeraffeld om maar te releasen .. toch?)
@Rutger: hey kerel .. als het mogelijk zou ik graag fotoos wilen hebben van de binnenzijde cabine (instrumentarium-grijze kast?/meters/meterkast/stoeltje/vloer), ook zijn fotoos van het dak en onderzijde zegmaar vanaf onderzijde kastjes motorcompartiment - onder het gele/groene zegmaar .. lol) de rest kom wel aardig mee uit (al moet er heel wat photoshop verricht worden - geeft niet; liever 'n top model dan iets afgeraffeld om maar te releasen .. toch?)
Grtz, AOvv
In Hoorn is in middels de derde sik, foto's kan ik aanleveren als ik het niet vergeet. Ik kom er waarschijnlijk niet aan toe binnenkort.
Waar ik eigenlijk op doelde is het geen wat ik zie, dat je texture geloof ik nog niet helemaal lekker op de juiste plek komt. Dit is mogelijk veroorzaakt door hoe het origineel gemapped is. Ik heb zelf ook in Gmax een sik gemaakt omdat de huidige varianten van zowel AM als Stevado niet kloppen qua maatvoering, vorm van het dak, werking van de cab met de juiste hendels of de demonstratie van de hendels op de body. Zo staat die van AM altijd op de handrem, moeilijk rijden dan
Ik heb nu alleen maar groene varianten en moet eens worden afgemaakt, maar ja, genoeg werk op de plank! Mocht je er dus niet uit komen met de mapping op het model van AM, kunnen we kijken hoe dat op mijn sik past. Het is in ieder geval passend te maken!
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
[Update] Achterzijde nog maar eens opnieuw onderhanden genomen (behalve bufferbalk) +(helaas niet goed zichtbaar op deze scrn) Interieur. Nah ja .. elke keer 'n beetje vooruitgang ..
@Rutger: Dank je voor het aanbod, maar ben al redelijk opweg met AM z'n mesh en kan daarmee aardig uit de voeten (zo lijkt het) ..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen