Trainz Versie: 2010EE
Hey,
Ik heb na een hele tijd ook mijn eerste bruikbare werkjes uit Gmax mogen persen, en is nu inmiddels op weg naar de downloadsectie. Het betreft prefab beton perrons (3m breed) in 3 verschillende kleuren; nieuw, grijs en bruin. Ze zijn gebaseerd op de kant-en-klaar-perrons die bij veel rustige (nieuwere) stations worden gebruikt. Het zijn natuurlijk geen hoogstaande modellen maar in mijn ogen wel een leuke aanvulling op het bestaande assortiment aan (zand)perrons van de verschillende bouwers .
Leuk bedacht, altijd fijn als iemand iets nieuws uitbrengt om de hobby te verbeteren! Maar waarom zulke mega textures? 3mb wow ... volgens mij werkt het met 256x256 ook wel...
Trainz Versie: 2010EE
Hey,
Bedankt voor jullie reacties! Heb heel lang zitten morren met de textures, en later helemaal niet meer op de grootte gelet. Zal hier voortaan idd rekening mee houden, kost boel onnodige power.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen