Ben maar es begonnen aan de Belgische seinen *set . Wil het zo gaan maken zodat het in samenwerking is met de NL seinenpakket .
Nu is het zo dat de Belgen 2 gele seinbeelden hebben ipv 1 zoals in NL . Dat wil nog niet werken . Net zoals geel-groen te samen ... ook het witte seinbeeld onderaan de sein gaat ook nog niet .
Der moet nog een V seinbeeld inkomen en een cijferbak onderaan .
Ik weet hoe alles werkt , maar het scripten niet ... Laat ik dit keer es weer een domme vraag stellen hier op het forum ?
Wie o wie is in staat om te helpen met de script en het zo uit te vogelen / uit te leggen dat het werkt.
Door de timing van de screen zie je de groen knipper niet ... maar de cijferbak werkt nu ook dankzij Sander . Even de GS files vervangen :s... was ik nooit opgekomen.
Heel gaaf hoe Gert en Sander dit zo mooi kunnen laten zien,ik had je heel graag willen helpen maar ik ben werkelijk een leek op dit gebied,een vrachtwagen met oplegger stuur ik door de scherpste bochten,maar wat jullie kunnen gaat me boven me pet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen