Even een gebouw gemaakt nabij station Zwolle, namelijk het gebouw van De blazende veiligheid van de personeelsvereniging van de NS. (Niet de mooiste foto, ik weet het )
Handig voor diegene die met station Zwolle bezig zijn. Het is niet helemaal gelijk aan het orgineel, maar dat is natuurlijk ook erg lastig als je het gebouw maar van 1 kant kunt zien.
Zojuist geupload, jullie zien hem wel verschijnen.
Ondanks dat Sketchup alles behalve meewerkt, toch een gebouw afgekregen:
Deze zal ik morgen (waarschijnlijk) uploaden. Na morgen ben ik 4 dagen vrij, dus ga ik kijken wat er nou aan de hand is, zodat ik lekker door kan gaan met het bouwen
Momenteel nog mee bezig: - Buskantine (zo noem ik het maar even). - Flatgebouw ten zuidwesten van het emplacement (in een eerdere post op een screen te zien).
Op de planning: - Huizen ten noordoosten van het station en het emplacement. - Flatgebouw ten noordwesten van het station.
Wellicht dat ik een poging waag om het Ecodrome na te bouwen, al is dat een zeer lastig gebouw.
na een geruime tijd niet met Sketchup bezig te zijn geweest, mede doordat het niet goed werkt wat betreft fototexturen, kan ik nu eindelijk weer wat doen. Heb nu een nieuwe laptop van de TU/e, waar de fototexturen wel op werken.
Dus zodra ik tijd heb probeer ik weer een gebouw af te maken en deze te uploaden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen