Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi
weer even bezig geweest met mijn route heb wat veranderd in de route zo als de brug die over gaat de weg gaat en verkeer onder door rij net als de tram bij den haag Hs was eerst niet goed veel hobbel in rails ja dan moet je wel spuug zakjes inde tram doen voor de mensen leek wel een achtbaan
maar hier een verbetering nog niet af maar wel komt aardige in de richting
hier de nieuwe brug met verkeer en tram er onder is nog niet af maar ja soms ben ik niet een met mijn maken begin ik weer op nieuwe tot het mooi is zo als ik het wil o'ja vraag ik maak mijn pic altijd op 1024 bij 768 maar vind altijd dat je pic zo klein word is er mogelijk heid dat je een plaatje van 1920 1080 kan laten zien op form ?
Maximale breedte van een plaatje op het TO forum is 600 pixels. Het staat je vrij om te linken naar een plaatje met de grootte van jouw keuze. Echter zal het forum het altijd resize'n tot 600 breed. Dit heeft een aantal redenen maar hoofdzakelijk dat anders het hele forum uit zijn voegen rekt, waardoor gebruikers dan horizontaal moeten gaan scrollen om bij bepaalde knoppen te kunnen, geloof me daar wordt je heel snel chagrijnig van!
Maar (voor het geval je dat nog niet had geprobeerd) als je gewoon naar het plaatje zelf linkt door het gebruik van
Code:
[img]http://locatievanjeplaatje[/img]
zoals je met het plaatje in de vorige post doet, kan je door op het plaatje te klikken de ware grootte ervan zien. (alleen kan je het plaatje dan niet laten verwijzen naar een andere website, want dan werkt het niet.)
Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi
hier nog een paar kerken
van links naar recht New kerk delft, oude kerk delft , en laatste Oude kerk Scheveningen
weet niet of mensen heb graag willen ander upload ik heb als ik tijd hebt ben ook druk bezig met mijn route iemand weet waar je leuke tram signal kan vinden heb veel van DSL gedownload maar veel krijgen een wolkje met ZZZ boven dus werken denk ik niet meer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen