En dan ben je vele jaren bezig met het spel trainz. Misschien niet actief op het forum hier. Had zo goed als al het rijdend materieel wat binnen nederland op het ijzer rijd. Vorige week een mislukte update op de computer gehad waardoor de boel traag was. Wil ik mijn verzameling op mijn externe schijf zetten zodat ik de computer kan opschonen krijg ik een crash. Alles weg:(
Nu opnieuw beginnen en hopende dat ik alles weer boven water kan krijgen. Veel staat hier, maar had ook betaalde dingen en die zijn niet meer te vinden voor zover ik nu weet. Zal ik eerst moeten kijken. Maar dat komt wel weer goed. Voorlopig heb ik weer wat te doen.
Laatst bijgewerkt door Trainz Online op 29 apr 2017 15:57, in totaal 1 keer bewerkt.
Elke keer als ik iets download,of ben gaan bouwen aan mijn route,dan sla ik dat altijd in tweevoud op.. dus op de harde schijf van mijn computer,en op de externe harde schijf. Ik laat nooit downloads en dergelijken alleen maar in het CMP staan.
Trainz Versie: TANE
Ach, wat maakt 't uit...
Ik ben allang blij dat er zo nu en dan nog wat getypt wordt op de Nederlandse Trainz fora. Dat houdt het hier en bij de buren tenminste nog wat levendig en trekt weer wat aandacht van al die slaapkoppen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen