Zeer creatieve screens mannen,ik betrap mezelf er wel eens op dat ik soms doorschiet in emplacementen maken.. sporen leggen is leuk,maar ingewikkelde bovenleidingen,zijn nog veel leuker..
Zeer creatieve screens mannen,ik betrap mezelf er wel eens op dat ik soms doorschiet in emplacementen maken.. sporen leggen is leuk,maar ingewikkelde bovenleidingen,zijn nog veel leuker..
Gr. Gil
je mag van mij in Endhoven de draadjes ook wel even ophangen en afspannen
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Idd .. blijven mooie bakken :0 Ik heb gister maar weer eens de meest recente versie van de Niddertahlbahn via DLC binnengehaald. Nou is elke versie weer enigeverbetering/toevoeging etc. van de Duitse route, maar 1 ding moet ik ze nageven: bouwen kunnen ze wel .. In mijn optiek is deze versie; niet te evenaren! wow .. wat 'n details, wat een aankleding, wat 'n sfeer, wat 'n druk wereldje (Aardig wat AI) .. Echt een aanrader en is en GRATIS en MP (wil je alleen genieten, alleen de multiplayer rule uit de sessie verwijderen) ..
Naam: Niddertalbahn - BH V1.5 .. gisteravond paar uurtjes aan het rijden en proberen/prutsen geweest en had al iets van 20 scrn shots ..lol .. Leek me ietwat teveel, dus laat ik maar met 3 starten (Damn ik wou dat ik m'n nieuwe GPU al had!)
Ondanks de Corona en Europa in Lockdown .. lekker eigenwijs en gewoon gaar reizen, zelfs per slaaptrein :p (goedkoopste klasse natuurlijk
Her-en-der wat overstapjes (lees: nutteloos wachten .. wat doe je dan? De omgeving verkennen .. haha
Ook in Duitsland momenteel 'n tekort aan machinisten (lees: lokfuhrers) dus bij gebrek aan beter, handjes uit de mouw en een speciaal transport uithalen voor later transport naar Rotterdam … Door in het bezit van Duitse regelgeving+Pzb te zijn kan ik praktisch overal in Duitsland indien nodig "an die Arbeit" ..
Vanavond maar eens lekker gespeeld in Trainz. Is een eigen fictieve route geïnspireerd op Limburg, eigenlijk de enige die ik tot een paar kilometer rijdbaar compleet landschap heb gekregen en is misschien al zeker een jaar of 10 oud.
Als ik een nieuwe laptop heb (want die is ook al zo'n 10 jaar oud) en TRS19 wil ik de route opknappen en uitbreiden. Maar voorlopig is het nog even leuk in TS2010.
Geregistreerd: 18 mei 2019 19:56 Berichten: 199 Woonplaats: "De Verblijfhoek"
Trainz Versie: TRS 2019
Zoals al eerder 'n keer vermeld, prachtig om te zien hoe divers mensen bouwen/spelen/plezier beleven aan Trs :p
Eindelijk gisteravond ook zelf lekker aan het bouwen/rijden geweest. Ter info: Ik heb destijds een route van Fokke gekregen (Enthoven) en ben deze beetje bij beetje aan het modificeren .. en natuurlijk (be)rijden. Inmiddels heet mijn project geen Enthoven meer .. maar Zwollywood. Het is een fictieve route waar weliswaar wat Zwolse elementen inzitten .. maar das ook alles Was gisteravond zo lkkr bezig en in m;n eigen (Trs)wereldje dat ik wel 330 scrns heb gemaakt .. lol .. Ik bespaar je zo'n hoeveelheid (en word anders ook saai) maar zal toch een aantal (graag) willen laten zien ..Route is verre van af .. maar blijft voor mij elke keer 'n uitdaging .. lol
De screens zien er weer goed uit heren. Da's weer fijn kijken dit weekend. Als er nog iemand eens gaat streamen met Trainz zeg het dan even, want dan gaat ik meekijken, leuk!
Toevallig zat ik er over na te denken om ergens volgende week een keer te gaan streamen. Weet nog niet of dat dan routebouw zal zijn of bijv. een scenario rijden/kijken, maar moet dat streamen eerst maar eens aan de praat krijgen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen