Mooie screenshots allen! Ook dit topic wordt weer steeds drukker. Mooi om te zien.
@ Costa_rider: Leuk om te zien dat je met wat Pools spul rondrijdt. Ik heb overigens de Nederlandse enginespec erin gezet bij deze trein, anders accelereert deze te snel naar mijn mening.
Hierbij een screenshot van een Poolse diesel lijn. We zien een oud Duits dieseltreinstel (DB 648 meen ik) in Arriva kleuren. In Polen wordt nauwelijks aanbesteed. Alleen verlaten spoorlijnen waar een private vervoerder (Shortlines, Arriva) brood in zit, kunnen met een kleine subsidie treintjes rijden in de hoop een verbinding 'rendabeler' te maken.
Ook vanuit het "Zaanse" iedereen een voorspoedig maar bovenal gezond 2019 ! En ook hier heeft TRS2019 zijn intrede gedaan ! (ook v. 105096) Ter illustratie een winterse illustratie ! Grtz, Walter
Ik verbaas mij nog steeds over dat mooie en realistische "zonlicht" in TRS2019 ! Wat vinden jullie daar nou van... ook zo "lyrisch" als ondergetekende ? Een plaatje van mijn "oude TS2009" Winterswijk in een zomers sfeertje....
Inderdaad Fokke ! Nét wat je zegt.... "Bíjna" Dus daarom nog maar een plaatje met die heerlijke zon ! Een drukke dag op "Winterswiek"... veel verschillende manieren van "transport".... Naast de ons zo bekende Bello in een hem vertrouwde omgeving, ook een DRG BR13 met een 'lokaaltje' naar Bocholt, een Bristol van de NV Nederlandse Buurtvervoer Maatschappij, en niet te vergeten Harmen-Derk Swijnderink op sien fietse....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen