En door... Kon het niet laten om nog een paar te maken
De 401 is niet klaar, nog lang niet... Doe niks meer met Gmax, maar wie weet, als ik weer zin krijg... Het is wel een mooi combi met de prachtige wagons van Rutger!
Door een vervelende crash vorig jaar de route verloren, dus uithuilen en weer opnieuw beginnen... Gelukkig was niet alles kwijt, maar voordat het toonbaar is duurt wel even. Toch even kijken of ik weer rijpaden kan instellen, hoe zat dat ook alweer...
Blijft een gaaf gezicht, zo'n uitgebreid emplacement
En dat een lange trein zich door de wisselstraten slingert, zonder haperingen
Via het middenspoor en wisselcombinatie naar perron 1a
En weer door. Ook weer slingerend over de wisselcombinaties.
Er moet nog een hele hoop gebeuren aan deze route, wie weet...
Mooie screens Fokke fijn dat je weer bezig bent. Railworks is toch wel erg beperkt vind ik. Een ding was waar ze niet aan hebben gedacht in Australië is dat het bewolkt is en toch de zon schijnt.
Mooie screens Fokke fijn dat je weer bezig bent. Railworks is toch wel erg beperkt vind ik. Een ding was waar ze niet aan hebben gedacht in Australië is dat het bewolkt is en toch de zon schijnt.
Railworks is in die zin beperkt dat het uitvoeren van een dienstregeling en het instellen van paden zoals in TRS bijna niet mogelijk is. Qua realisme bij het zelf rijden van een trein is Railworks wel beter. Railworks is ook echt gemaakt om als machinist aan de slag te gaan. In TRS kun je tenminste nog van alles laten rijden en op elkaar laten reageren en er naar staan te kijken .
olaf99 schreef:
Maar zijn er nu ook geanimeerde engelse wissels? TANE heeft tenslotte ook geanimeerde gewone wissels.
Olaf
Ik ben er even mee gaan stoeien, maar engelse wissels worden niet geanimeerd, de splinepoints zitten elkaar in de weg. Heb ergens gelezen dat ze er wel mee bezig zijn, zal wel in een nieuwe versie komen... De manier waarop de wissels gemaakt worden is wel erg super: net als voorheen koppel je de rails aan elkaar, en TRS maakt er zelf een wissel van! Niks geen losse wissels (objecten) nodig, met een aantal lijntjes om de rails te koppelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen