Ziet er super uit Sander. Maar als je voor elke WIP route een nieuw topic moet openen heb je 5 threads waar je allemaal in post. Ik ben met 5 of 6 tegelijk bezig. Zou ik dan voor elke route een nieuwe moeten maken?
Ziet er super uit Sander. Maar als je voor elke WIP route een nieuw topic moet openen heb je 5 threads waar je allemaal in post. Ik ben met 5 of 6 tegelijk bezig. Zou ik dan voor elke route een nieuwe moeten maken?
Moet je zelf weten, het heeft weinig weg van een sfeer screenshot
Als je niet aan een ding werkt of steeds iets nieuws maakt, kan je ook gewoon een topic openen wat bijvoorbeeld zo heet: 'Layouts van Anstonio'. Heb je je eigen topic waar je al je 'zooi' kan posten.
Als Sander gewoon nog even verder bouwt, is bijvoorbeeld het onderste screen met wat groen/bomen/planten al een stuk beter passend in dit topic. En anders maak je een algemeen topic 'Show hier je WIP' ofzo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen