Mwoah verpreid wil ik nog niet zeggen... Zijn over 't algemeen personen geweest die het hebben gevraagd of personen die het project willen afmaken, nog niet aan toe gekomen (blame on me)...
Twee rijtuigen achter de 3700 zijn van mij (met deels textures van Rutger), ik vind het oude ook veel leuker, vooral ook omdat andere mensen al constant modern doen
De Sprinter is inderdaad door Rutger gemaakt, ik heb hem ook, deuren werkend gemaakt geloof ik. En Sander zou hem afmaken, daar wij niet echt prioriteit bij die dingen hebben, zie ons tijdperk, haha.
Het was niet mijn bedoeling om kwaad bloed te zetten of iemand te kwetsen. Mocht ik iemand hebben gekwetst, dan wil ik mijn verontschuldigingen daarvoor aanbieden.
Koos
Laatst bijgewerkt door Koos op 31 okt 2013 13:03, in totaal 3 keer bewerkt.
Einde SGM discussie, vanaf nu hier alleen nog on-topic over screenshots en de korte reacties daarop. Voor mensen die daar teveel moeite mee hebben (zoals mensen die altijd hun zegje willen doen) die merken de resultaten van hun acties automatisch.
Ik probeer alleen maar, voor dat weer voor de zoveelste keer er irritatie komt over die altijd en eeuwige SGM discussie, de maker en de verder ontwikkelaar hier mee niet te vermoeien. Maar goed, het prima... Succes ermee
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen