Ik doe ook weer eens mee, niet echt actief meer met trainz.
Stationsomgeving van Station Wolvega ondergaat momenteel een make-over. met behulp van wat eigen gemaakte objecten lijkt het al een stuk beter, binnenkort nog wat extra dingetjes op de foto zetten, want er kan nog genoeg bij
Als ik al deze prachtige screenshots zo zie, dan begint het toch wel weer heel erg te kriebelen om ook eens een stukje landschap in te kleuren en een paar boompjes te planten! Erg realistisch en bijzonder creatief, dat dit mogelijk zou zijn met trainz had ik een aantal jaren terug toch niet kunnen denken. Geweldig! Ben er even tussenuit geweest, maar ik begin al weer aardig last te krijgen van het trainz-virus. Bedankt daarvoor
Dank je Jeroen. Water bij Blauwkapel? Volgens Google Earth wel. Alleen iets minder opvallend. Ga maar met Google streets op de overweg staan. Plezier met de hobbie Walter
Dank je Jeroen. Water bij Blauwkapel? Volgens Google Earth wel. Alleen iets minder opvallend. Ga maar met Google streets op de overweg staan. Plezier met de hobbie Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen