Ik heb altijd met T2009 gespeeld en een paar jaar terug had ik TS12 gekocht, maar toen kon ik er niet aan wennen. Misschien nu een goed moment om deze te gaan gebruiken of om TANE aan te schaffen? Wat is het beste ivm het opnieuw downloaden van content? Dat alles werkt en ik zo min mogelijk fouten heb. Ik wil zelf ook routes gaan maken.
Ik werk met een laptop WIN10Pro (64bits) Processor: AMD A4-330M Radeon HD Graphics 1.90 Ghz RAM Geheugen: 8 GB
Ik heb laatst zelf ook T:ANE aangeschaft en gedownload op mijn laptop met redelijk dezelfde specificaties, alleen ik merk wel dat het allemaal redelijk langzaam gaat. Vergeleken met Trainz 2010 is TANE bij mij langzamer. Terwijl 2010 al best langzaam was.
Wat betreft makkelijk downloaden van content, zou ik Trainz 2012 kiezen, omdat T:ANE meer fouten geeft voor sommige content. Simpelweg omdat het er niet geschikt voor is. Vaak zijn de foutmeldingen wel op te lossen, maar hier heb je dan wel veel meer werk van. Routes maken heb ik nog niet geprobeerd in T:ANE, omdat ik die eerst in 2010 af wil maken.
Ik hoop dat ik je wat op weg heb geholpen en er zijn hier vast nog wel meer Trainzers die hun ervaring kunnen delen.
Dank je Remco. Dan hou ik het wel op TS2012. Aangezien ik die al heb en op een paar keer na nog niet heb gebruikt is het nu wel de tijd om die te gaan gebruiken. Vandaag dan op de computer zetten.
Vorig jaar heb ik T:ANE aangeschaft. Ik wil niet meer terug. Bij mij draait het spel veel sneller dan TS2010. Vooral in volgebouwde gebieden merk je het verschil. Ik zou dus voor T:ANE gaan. Bovendien wordt steeds meer content ook beschikbaar gemaakt voor T:ANE. De meeste errors kun je zelf oplossen. En wellicht wordt e.e.a. aangepast in de aankomende SP2 update.
Haha, een totaal tegenovergestelde ervaring met die van mij, wat betreft snelheid. Persoonlijk vind ik T:ANE wel mooier met het reflecterende water en de schaduwen etc.
En idd de fouten die assets in T:ANE geven zijn zoals ik al zei meestal wel zelf op te lossen. Kost alleen wat tijd.
Dan hopen dat die SP2 update een aantal zaakjes alvast oplost
Het is denk ik gewoon een kwestie van uitproberen en kijken wat voor jou het beste werkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen