Dat geeft niet zo snel antwoord op de vraag Jeroen. SLI is een techniek voor nvidia kaarten om 2 of meerdere kaarten tegelijk te laten werken op je computer. Om (correct) gebruik te kunnen maken van beide kaarten moet de game dit ondersteunen. Wat snel google werk leert mij dat dit niet het geval is en dat TANE maar van 1 Videokaart gebruik kan maken.
Dat snelle google werk leert mij ook dat TANE nog een rommeltje is als het op grafische perfomance aankomt, dus ik waag me er voorlopig nog niet aan..
Dat geeft niet zo snel antwoord op de vraag Jeroen. SLI is een techniek voor nvidia kaarten om 2 of meerdere kaarten tegelijk te laten werken op je computer.
Ik neem aan van wel... E2 ondersteunt nu ook multithreading en 64 bit processing. Anders stel je je vraag even op het Auran forum, daar kunnen ze je vast beter helpen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen