sorry AO. wat zal ik dat graag voor je willen doen. maar ja, de kennis. misschien kunnen we het met meerdere bouwers doen tot het leiden naar een succes. ik ga eens een beetje rondsnuffelen naar afbeeldingen. groetjes willem
Geregistreerd: 08 jan 2011 00:57 Berichten: 87 Woonplaats: Den Haag
Trainz Versie: 2004
Als je foto's van de gebouwen hebt wil ik best wel wat proberen. Alleen die gevangenis is vrij lastig. Als je daar foto's van de buitenkant maakt kom je vanzelf binnen . (Doe maar niet! )
heb al wat van het peper en zout stel, maar karig met materiaal. dus als er mensen zijn uit die buurt, en willen goede foto's nemen of ander materiaal hebben, zodat be bpuwers voldoende voer heeft om te freubelen er is best wel animo zo te zien.
mijn vader woont in Zwolle en aangezien ik daar vanaf hemelvaartsdag t/m zondag ben (Oke, donderdag bi de VSM, en daarna 2 dagen in Park Nienoord te Leek) kan ik als het mogelijk is wel wat foto's maken. Misschien heeft hij ook nog wel foto's. Ik zal even voor je kijken en ik laat het jullie weten.
misschien wel belangrijk om te melden.. google 3d omzettingen zijn erg zwaar.. exteem hoog polygon count.. dit is misschien onhanding op een al belastend emplacement als zwolle maar dat is aan AO zelf of die dat erg vind natuurlijk
heren, Ik heb op Google Windesheim college gevonden (blauw gebouw met ruitjes??) De peperbus staat er ook op maar is wat schematisch en er wordt al aan gewekt zie ik. Gevangenis niet gevonden. Ik zal kijken of ik Windesheim kan maken. Walter alias Barrie40
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen