Geregistreerd: 12 mei 2012 22:22 Berichten: 10 Woonplaats: Bergen op Zoom
Trainz Versie: 2010EE
Hallo Leden,
ik ben al een tijdje op zoek naar een NS 1000, maakt niet uit welke kwaliteit als het maar rijdt
Ik zag wel dat er een link was naar een pagina waar je hem kon downloaden maar die is al enige tijd uit de lucht. Zou iemand weten waar of hoe ik de NS 1000 alsnog kan toevoegen aan mijn collectie?
De NS 1000 is van Tiger-trainz,en zoals je al aangaf is deze persoon niet meer actief wat trainz betreft! Ik heb de NS 1000 en NS 1000 Dirt naar je verstuurd.
Hartelijk dank Gil, helaas is door een recente wisseling van de harde schijf content manager onbruikbaar geworden, maar dit is een kwestie van herinstalleren van content manager zelve, ik ga er verder van uit dat de bestanden goed zijn overgekomen
Heb eindelijk de NS1000 kunnen installeren, helaas word hij rood weergeven en doet hij het niet in het spel ik het de compatibiliteit-modus aanstaan maar helaas geen effect, is het omdat ik Trainz 2010 gebruik? of kan het ergens anders aan liggen??
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Wat je het beste kan doen is om in content manager de betreffende loc te zoeken en wanneer je de loc hebt gevonden, met de rechtermuisknop erop te klikken en dan fouten (of iets dergelijks) te klikken. Dan krijg je een popup met als het goed is de foutmelding.
De Engine heb ik vervangen voor de 2600 engine (mijn standaard bij elke engine-wissel).
Helaas heeft het geen verandering teweeg gebracht, ik heb nog eens goed gekeken naar de 'NS 1000' (niet NS 1000 dirt) en in de hoofdmap 'traincar' zegt hij het volgende:
Nu is het mij even niet duidelijk of ik de geel gearceerde delen serieus moet nemen of kan laten voor wat het is en of het aan de shadow mesh kan liggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen