Kan iemand mij een tip geven of er binnen Trainz Portalen zijn die in de buurt komen van de Betuwelijn. Of bestaat dit portaal al?? Plezier met de Hobbie. Walter/Barrie40
Deze zijn wel gemaakt door Gert en weet zo niet of Michaeltje ze heeft gemaakt... Eén ding weet ik wel dat ze nog voor eigen gebruik zijn, en of Gert of Michaeltje ze wil releasen, dat is in ieder geval niet aan mij
Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd, Sander
Bedankt Sander. Jouw antwoord bevestigt in ieder geval mijn vermoeden dat ik goed gezocht heb Ik heb wel iets uit Japan wat in de buurt komt. Dan puzzelen we wel verder tot aan een release van deze of gene. Walter
OK, bedankt grote MICHAEL Ik schamp met mijn Merwede Linge lijn de Betuweroute dus die kliometers worden er bij wel de komende tijd gebouwd. Als er geen activiteiten zijn houdt het effe op. Een luxe-probleem, je hebt als bouwer immers altijd wel wat te wensen. Plezier met de Hobbie. Walter
Beste Gert, N.a.v. mijn Forumvraag op to.nl en jouw reactie hierin zou ik graag van jouw Betuwelijn-portaal gebruik maken. Ik weet of het een zwaar bestand is, maar als het niet veel groter is dan 1MB lukt het via mijn mailadres op dit ledenforum. (Jouw E-mailadres in de ledenlijst functioneert niet meer, anders via de mail gedaan) BVD. Plezier met de Hobbie! Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen