Eindelijk heeft de beheerder mijn aanvraag goedgekeurd en kan ik mij mengen in de inspirerende gesprekken die ik al een tijd lees.
Nu, het volgende; Ik ben ook al een behoorlijke tijd op zoek naar de RegioCitadis. Ik heb 'm hier en daar al voorbij zien komen, maar nog geen download gezien. (Freeware of Payware is niet van belang) Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Of, wellicht heeft iemand deze en kan deze ter download beschikbaar stellen?
Dat is teleurstellend... Er zijn genoeg trams op de markt, en ik heb ook al een aantal remises vol staan. Maar die Randstadrail.. Ik mòt 'm gewoon hebbeh!
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Hey, wellicht heb je mijn screenshots gezien. Daarop heb ik inderdaad mijn reskin van de Kasselse RegioCitadis-tram in de kleuren van de RandstadRail vertoond.
Daar het 3d-model niet door mij gemaakt is, en ik geen toestemming heb aangevraagd (de originele maker valt lastig te contacteren), is het model voorlopig niet online te vinden.
Maar je kan me altijd per e-mail benaderen indien je graag het model wilt hebben. (Zie knop 'e-mail' onder dit bericht).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen