Trainz Versie: 2010EE
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar Tombroek 2 en kan het nergens vinden. Op de site van Mats Verschuren vindt ik alleen nog Italaanse content. Wie van jullie Kan mij helpen? B.v.d.: mijn dank. Grt, Alexander Jonkers (Bigolddaddy)
De versie die ooit op trainz.nl stond, zowel 1 als 2, was gemaakt voor TRS2004 SP2. Na importeren in TRS2006 deed zich een ongewenst fenomeen voor: bij de overwegen van GM, gebruikt op de route, stonden de koppelpunten verkeerd. Gevolg was dat er nu ook auto's op de rails rondreden.... Heb in de jaren erna veel gesleuteld aan de route, maar is nog niet 'uitgevenswaardig'. Wil de oude versie wel uploaden, maar denk niet dat er veel mensen plezier aan zullen beleven, mede omdat er veel verouderde content in verwerkt is.
Ben wel bezig de route nu voor TS2010 geschikt te maken en aan te vullen met recentere content, maar op dit moment mist er bijv. nog veel bovenleiding.
Trainz Versie: 2010EE
Dank je wel voor de uitleg en ik wacht wel tot je de nieuwe Tombroek op het forum zet. Ik ben een fan van deze route en als je deze omzet naar bv 2010 dan ben ik heel blij. Alvast bedankt voor de moeite, Fokke! Grt, Bigolddaddy
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen