Na een lange tijd toch maar weer TRS opgepakt ik had vroeger TRS2004 en nu TS2010 en TS2012. Na wat gerotzooi met configs hebben ik de spullen van gm aan de praat. Wat een werk.
Ik ben nu op zoek naar sporen waar ik passagiers kan laten wachten op perrons de NL Perron Set (spline) heb ik werkend in TRS2010 maar de stationstracks van standaard 2010 zijn te breed mensen staan buiten het platform. iemand een idee waar ik zon setje voor TRS2010 vandaan kan halen.
Een oplossig zou kunnen zijn, een "invisible" load en unload stuk te gebruiken, dat stuk spoor instellen dat er passagiers geladen worden en zelf poppetjes op het perron zetten. Ook zou je kunnen kiezen om zelf poppetjes op t perron te zetten, met een trackmarker werken en passanger door control etc.
Jeroen en Sander, Harstikke bedankt. . Sander zover ben ik nog niet vroeger werkte je met standaard sporen en daar trok je perron naast etc. ik ga jou tip ook zeker een keer proberen! Ik ga het is proberen jullie zijn een super vervanger voor trainz.nl echt top dat de echte dei hards door zijn gegaan! Mooi spul is er ook bijgekomen zoals 1800/1700 locs etc.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen